Wij raden u aan om samen met uw afdeling te kijken naar een oplossing hiervoor. Er zijn verschillende mogelijkheden:
- u parkeert tegen het reguliere tarief en declareert dat achteraf
- uw afdeling verstrekt u waardekaarten die u kunt inzetten bij de betaalautomaat
- uw organisatie-eenheid is bereid u een parkeerabonnement te verstrekken
Mocht dit een veelvoorkomende situatie zijn binnen uw afdeling, dan kan de afdeling eventueel contact opnemen met het Parkeerbedrijf om te kijken of er een andere oplossing mogelijk is.
Ik ben arts en heb een Roosterdienst abonnement. Het komt voor dat ik buiten de aangegeven inrijtijden wordt opgeroepen. Wat moet ik doen?
Heeft u een andere vraag?
1. Meer veelgestelde vragen
Vindt u op de home-page niet de informatie die u zoekt? In onderstaande rubriek vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen. Misschien staat uw vraag er ook tussen.
2. Overige informatie
3. Contact opnemen
Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden in onze veelgestelde vragen of op een van de andere pagina's in deze website? Neem dan contact met ons op.